понедельник, 2 декабря 2013 г.

Գայանե Օբելյան Բանաստեղծություններ


   ՀՐԱՇՔՆ ԻՐԱԿԱՆ
Իսկ ո՞վ է ասել՝ հրաշքներ չկան,
Մի՞թե հրաշք չէ ծնունդը մանկան,
Կամ էլ հենց մայրը՝ մանկանը գրկած:
Հրաշք է նաև սերը փոխադարձ,
Որ տրվում է մեզ ողջ կյանքի համար:
Մի՞թե հրաշք չէ դեղին աշունը,
Կամ էլ նոր բացվող ծաղկած գարունը:
Բայց կյանքում այս կարճ ու մի քիչ էլ բարդ
Կա ինձ համար մեծ հրաշք իրական,
Դա իմ մայրն է սուրբ՝ միշտ կողքիս կանգնած
Ու գոհ եմ Աստծուց իմ բախտի համար:
Հրաշք է կյանքը ի վերուստ տրված,
Մնում է,որ դու միայն հավատաս,
Եվ ամեն մանուկ կտեսնի հաստատ հրաշք իրական…
           

 ԱՇՆԱՆ ՀՈՒՇԵՐ

Սիրում եմ աշունը,թեև թախծոտ է,
Ինչ-որ տեղ մռայլ,ինչ-որ տեղ գորշ է,
      Բայց ես սիրում եմ...
Սիրում եմ նրա այն մուգ դեղինը,
Որ թանձրանում է ծառերի վրա,
Սիրում եմ նրա անձրևը շռայլ,
Որ քաղցրանում է թափվելով վրադ:
     Բայց ես սիրում եմ...
Սիրում եմ նաև քամին այն մեղմիկ,
Որ մազերիդ մեջ միշտ խաղ է տալիս:
     Այո՛,սիրում եմ...
     Սիրում եմ ես շա՜տ
Այդ խոր աշունն ու հուշերը նրա,
Հուշերն այդ քաղցրիկ,հուշերը այդ թանկ,
Որ կյանքում երբեք էլ չեմ մոռանա. . .

            ԱԶԳՍ ՀԱՅՈՑ

Ազգ ունենք մենք՝ կոչվում ենք ՀԱՅ,
Որ ապրում ենք և քանի՜ դար,
Գրչով,խաչով,երգ ու պարով
Ու քրիստոնյա իր հավատքով:

Պատմության մեջ ազգը այս մեր
Արյուն,արցունքով շաղախվեց,
Թշնամու դեմ նա պայքարեց
Ու անունն իր բարձր պահեց:

Բայց դեռ պիտի նա պայքարի՝
Հանուն թողած հող ու ջրի,
Հանուն իր սուրբ Արարատի
Ու կապուտակ Վանա ծովի:

Եվ կդառնա ամբողջական
Ազգս Հայոց՝ Ուրարտական,
Որ թողել էին պապերը մեր՝
Մեզ ծովից ծով մի Հայաստան:    

                  Հեղինակ Գայանե Օրբելյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий